Veel gestelde vragen - FAQ

Hoe bestel ik?

Kies de artikelen die je wilt bestellen, klik op “Voeg toe aan Winkelwagen”. Je wordt automatisch doorgeleid naar de winkelwagen. Kies de gewenste betaalmethode en klik op “Bestelling afronden”. Vervolgens vul je contactgegevens en factuuradres in. Hierna kun je de gehele bestelling nog controleren en bevestigen of annuleren. Let op!: Lees goed na welke gegevens zijn ingevuld, vooral op typefouten e.d.. Ik ben namelijk niet verantwoordelijk voor verlies van pakketjes door foutief ingevulde gegevens. Wanneer alles klopt en je de bestelling definitief wilt doorvoeren, klikt je op "bestelling bevestigen". Hierna wordt je doorgestuurd naar betalen en word er een orderbevestiging naar je verzonden.

Hoe wordt mijn pakketje verzonden?

De meeste bestellingen worden verstuurd in een envelop dat door de brievenbus past. Deze zendingen zijn niet voorzien van een track & trace en worden via het reguliere postnetwerk verstuurd. Sommige artikelen, zoals de merkartikelen worden met een brievenbuspakketje verzonden zodat deze wél gevolgd kunnen worden met een track & trace code. De kosten zijn iets hoger, maar lager dan pakketpost. Wanneer jouw bestelling met de pakketdienst verstuurd wordt, ontvang je een e-mail met een “track & trace”.  PostNL biedt het pakketje twee keer bij je aan. Mocht je beide keren niet in de gelegenheid zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, dan ontvang je van de postbode een afhaalbewijs waarmee je het pakketje op het dichtstbijzijnde postkantoor af kunt halen. Via Track & Trace kun je zelf de voortgang van de levering van jouw pakket in de gaten houden.

Verzendkosten vind je hier. Deze worden duidelijk aangegeven bij het afrekenen.

Hoe kan ik betalen?

Er zijn zeer veel manieren om af te rekenen bij SoeshaDuka:

  • Paypal (makkelijk, veilig, snel, ook met creditcard, en PayPal verzekerd vaak ook jouw aankoop)
  • Bank overschrijving
  • IDEAL
  • Credit Card
  • SoFortBanking
  • Bitcoins
  • Onder rembours
  • Mister Cash
  • Vooraf overmaken
  • Betalen bij afhalen

Wat zijn de levertijden?

Als de artikelen voorradig zijn worden ze zo snel mogelijk afgehandeld en verzonden. Als ze niet voorradig zijn word je op de hoogte gehouden en worden ze zo snel mogelijk besteld en naar jou verzonden. Omdat ik overdag vaak in de studio werk kan het binnen Nederland maximaal 7 werkdagen duren voor jouw bestelling verwerkt wordt en dan duurt het meestal 2 werkdagen voor je jouw bestelling in ontvangst kunt nemen. Als het langer duurt word je daarvan op de hoogte gesteld. SoeshaDuka is niet verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens verzending door Post NL. Als je meer vragen hebt over verzenden en leveren neem dan contact op door een mail te sturen naar info@soeshaduka.nl.

Kan ik mijn item ruilen of terugsturen?

Als de verpakking nog dicht is kan dat idd. In het geval van verkeerde verpakking van een artikel of een artikel is bij aankomst beschadigd, stuur dan eerst een e-mail (met vermelding van jouw ordernummer) naar info@soeshaduka.nl en wacht met het terugsturen van de artikelen totdat u een reactie hebt gekregen. Voor het terugsturen en je geld terugkrijgen geldt de 14 dagen bedenktijd regel. Je kunt zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling melden voor retour. Daarop heb je 14 dagen om het product terug te sturen. Zorg er wel voor dat er een volledig ingevuld retourformulier bij zit. Het bedrag is dan binnen 30 dagen terugbetaald. Om hygiënische redenen worden alleen artikelen retourgenomen die nog in hun ongeopende verpakking zitten. De verzendkosten van retourzendingen zijn voor de rekening van de koper. Retourneren van artikelen kan binnen 14 dagen gemeld worden na ontvangst van aankoop. Dan heb je nog 14 dagen om het terug te sturen. Het retour formulier dient volledig ingevuld meegezonden te worden. Alleen ongeopende verpakkingen kunnen retour aangenomen worden. Zo wordt hygiëne gewaarborgd. Zorg ook dat alles goed verpakt is in een beschermende envelop. Anders is de kans groot dat het niet of kapot aankomt. Wanneer retourzending ontvangen is wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee ook af is gerekend. Hiervoor is geen bankrekeningnummer nodig. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor de rekening van de koper. Bij ontbinding van aankoop oftewel bij retourneren zonder ruilen worden aankoopbedrag (inclusief kosten voor verzending van aankoop) terugbetaald. In het geval je kiest voor een duurdere verzendmethode bij het terugsturen krijg je alleen de standaard bezorgkosten terug. Let op: Als je maar een deel van de bestelling terugstuurt voor retour zonder ruil krijg je daar ook geen verzendkosten van terug.

Om hygiënische redenen worden alleen artikelen retourgenomen die nog in hun ongeopende verpakking zitten.

Neem ook een kijkje op het Europees ODR Platform voor meer informatie over je rechten en plichten als consument.

Hoe weet ik welke maat ik moet hebben?

Daar heb ik heel handig een aparte pagina voor ingericht waar alles duidelijker wordt voor je. Klik hier.

Hoe kan ik de winkel bereiken?

Je kunt mij een mail sturen: info@soesha.nl of info@soeshaduka.nl of een privé berichtje sturen naar de Facebook pagina of gebruik maken van een van de andere sociale media als je dat makkelijker vindt. Je mag ook de studio bellen: 0702148937 of natuurlijk via het contact formulier.

Ik heb een cadeaucode gekregen, hoe kan ik hier gebruik van maken?

De code kun je bij het afrekenen bij de virtuele kassa van de webshop invullen dan zie je meteen hoeveel er verrekend is.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat nu?

Er kan iets mis zijn gegaan met de post of misschien is het bij de buren afgeleverd en heb je het briefje van de postbode gemist. Hoe dan ook, neem even contact met mij op, ik zoek samen met je naar een oplossing. info@soeshaduka.nl of via het contact formulier.

Hoe weet ik welk nazorg product voor mij geschikt is?

Neem een kijkje op de blog. Daar vind je ook een artikel over de verschillende middeltjes verkrijgbaar voor piercings maar ook veel informatie over veelvoorkomende problemen met piercings. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op.

Hoe weet ik welk sieraad geschikt is voor mijn piercing?

Neem een kijkje op de blog. Op deze pagina vind je veel informatie over piercings, materialen, sieraden, allergieën e.d. maar ook hier in de webshop heb ik de sieraden op plek gerangeerd, dat wil ook nog schelen met zoeken.

Waar vind ik de sieraden?

De sieraden (al dan niet onderverdeeld in soorten, maten, materialen, merken, op plek…) vind je hier. Ben je op zoek naar een specifiek sieraad? Zoals eentje die je op Instagram hebt gezien bijvoorbeeld? Met zoekwoorden die het sieraad enigszins beschrijven te typen in de zoekmachine links kun je het waarschijnlijk terugvinden. Lukt het niet? Stuur mij dan een berichtje, ik help je wel :).

Waarom zijn veel sieraden zonder staafje?

Voornamelijk bij de sieraden van de grote merken zoals Industrial Strength of Anatometal bijvoorbeeld wordt vaak ieder onderdeel apart verkocht. Dat is onder andere omdat het opschroeftopje van bijvoorbeeld een helix sieraad, net als bij sieraden met uitwendig schroefdraad (die bolletjes) ook toegepast kunnen worden op hoefijzer ringetjes, barbells, gebogen staafjes, zolang je maar de juiste maat hebt. Dat is hier dus ook zo. wanneer je eens een staafje hebt aangeschaft met inwendig schroef draad hoef je die nooit meer aan te schaffen en kun je eindeloos combineren en spelen met het wisselen van de topjes. Scheelt weer centjes en moeite.

Waar vind ik de nazorg middelen?

De nazorgmiddelen vind je in de Drogisterij van de webshop. Ik heb hier even de link naar nazorgmiddelen voor het gemak.

Ik heb een item gezien in de fysieke winkel die ik graag wil hebben, kan ik het hier ook bestellen?

Ja hoor, 90% van Soesha’s gehele sieradenassortiment is ook hier in de webshop te verkrijgen.

Zijn de prijzen hier in de webshop hetzelfde als in de fysieke winkel in Den Haag?

Niet voor alles, niet altijd. Het meeste wel, maar de webshop is natuurlijk goedkoper dan de winkel. In de fysieke winkel moet ik ook huur betalen onder andere, vandaar dat er bij sommige sieraden een paar cent of een paar euro verschil zal zijn.

Waar vind ik meer informatie over piercings?

Ik heb een hele blog over piercings, nazorg, sieraden, allergieën, bijzonderheden, problemen, ervaringen, portfolio met afbeeldingen van mijn werk, tips en trucs voor leven met piercings en nog veel meer.

Hoe gebruik ik de blog?

In het menu klik je op “alle piercings” dan verschijnt er ook een drop down menu waarin je kunt kiezen te kijken naar de categorie die voor jou het meest van toepassing is. Als het moeilijk zoeken is of je weet niet precies waaronder hetgeen wat je zoekt moet vallen kun je gebruik maken van de zoekmachine die zich op mobiel onderin bevindt of bovenin rechts op tablet en pc.

Ik heb een tang nodig, waar vind ik die?

Tangen vind je op de webshop, in de Drogisterij, onder “gereedschap”.

Hoe weet ik welke tang ik nodig heb?

Informatie over benodigdheden bij piercings vind je op de blog. Hier is een linkje voor je wat je al een eind op weg zal helpen.

Ik kan het item dat ik wil hebben niet vinden, wat nu?

Dan stuur je mij een mailtje met beschrijving van wat je nodig hebt of een idee voor een sieraad of de situatie waar je nu in zit, des te meer informatie, des te beter ik jou kan helpen.

Ik heb een bestelling op maat geplaatst, hoe lang duurt het voor ik het in ontvangst kan nemen?

De levertijden en voorwaarden voor bestellingen op maat worden je helder uitgelegd in de mails die wij over en weer hebben gestuurd maar deze kun je ook nalezen op deze pagina.

Ik heb mij bedacht en wil mijn bestelling op maat toch annuleren, maar ik heb al aanbetaald, wat nu?

Wanneer je na aanbetaling toch afziet van de koop wordt 20% van het aanbetaalde bedrag in rekening gebracht voor de administratie kosten.

Ik wil mijn piercing laten zetten bij SoeshaPiercing met een sieraad dat ik hier in de webshop heb gezien, kan dat?

Jazeker! Neem even contact met mij op en bekijk hier het assortiment sieraden waarmee je direct gepierced kunt worden al dan niet op afspraak.

Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van mijn sieraad, kan ik om hulp vragen?

Maak een afspraak dan doe ik dat even voor je, geen enkel probleem.

Moet ik een afspraak maken voor het laten zetten van een piercing?

Het liefst wel. Aangezien ik alleen werk wil ik de wachttijden voor mijn klanten zo kort mogelijk houden en de beste manier om dit te doen is door dat iedereen op afspraak komt. Maar ben je toevallig in de buurt kun je natuurlijk altijd even kijken of er nog plek is voor je. Je kunt hiervoor mailen maar ook gewoon even bellen met 0702148937.

Ik wil mijn piercing laten nakijken maar ik woon ver weg, wat kan ik doen?

Hiervoor kun je ook een online consult boeken. Met behulp van voldoende informatie en duidelijke foto’s komen we al een heel eind. Dit weet ik want ik doe dit al sinds 2009, ook online dus.

Wat zijn de huidige Openingstijden, kortingsacties en/of prijslijsten van de fysieke winkel?

Dit vind je allemaal op de SoeshaPiercing Facebook Pagina, op de Blog en in de nieuwsbrief.

Zat jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan gerust even contact op! Dit kan per mail, bellen of via de sociale media.

Aanbieding

Horn spirals € 12,50 € 7,50
© 2015 - 2018 Soesha Duka | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.